Stop de telefoonvrije pauzes en tussenuren!

Hallo leerlingen van het tbl, deze petitie gaat jullie allemaal aan, dus lees het goed. Deze petitie is gestart tegen de telefoonvrije school. Wij zijn Isis Megens & Fleur Bak en wij zijn tegen de telefoonvrije pauzes en tussenuren op het tbl, wij vinden onze pauzes en tussenuren dan ook onze eigen vrije tijd, die wij dus ook op onze eigen manier in zouden mogen delen. Het verbieden van de telefoon belemmert volgens ons niet alleen de toegang tot hulpmiddelen die we nodig hebben voor school, zoals somtoday, zermelo, aura libary, teams etc. Maar ook de communicatie tussen leerlingen, ouders en docenten. Echter zullen we de regels in de lessen opvolgen. In de les doe je je telefoon dus in de zak of in de kluis. Wij vragen om een heroverweging van dit beleid. Ben je het met ons eens en wil je mee werken aan deze petitie? Teken dan nu, voor ons en voor jezelf!

Door te ondertekenen, ga ik ermee akkoord dat Isis Megens & Fleur Bak alle informatie kan zien die ik op dit formulier verstrek.

We zullen uw e-mailadres niet openbaar online weergeven.

Ik geef toestemming om de gegevens die ik op dit formulier verstrek te verwerken voor de volgende doeleinden:

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...