Petitie voor Sandra herbeoordeling

Beste coaches van Diaspoor,

Er is sinds februari 2024 een nieuwe audit op een voorgaande audit en dus op basis van zaken uit het verleden die opnieuw zijn beoordeeld. Zoals jullie weten heeft Sandra in haar organisatie sinds oktober 2023 structurele verbeteringen doorgevoerd en zijn we toegewijd aan continue groei en integriteit in onze processen.

Wij respecteren de rol van de VDAB in het handhaven van hoge normen binnen onze sector en zijn dankbaar voor de mogelijkheid om processen en beslissingen te herzien wanneer nieuwe informatie beschikbaar komt. In deze geest van wederzijdse respect en transparantie, richten we ons tot jullie, onze gewaardeerde coaches, om steun te vragen voor Sandra.

Deze petitie dient als een platform om collectief onze steun voor Sandra uit te spreken en de VDAB te verzoeken haar situatie opnieuw te evalueren, met inachtneming van de positieve veranderingen en verbeteringen die onze organisatie heeft doorgevoerd. Wij geloven dat Sandra, met haar aanhoudende toewijding en professionaliteit, verdient om beoordeeld te worden in het licht van deze recente verbeteringen binnen Diaspoor.

Wij nodigen jullie uit om deze petitie te ondertekenen als een blijk van steun voor Sandra en als een uiting van ons gemeenschappelijk streven naar eerlijkheid en gerechtigheid. Het is geheel vrijblijvend om deze petitie te ondertekenen, maar elke handtekening versterkt onze boodschap van solidariteit en toewijding aan eerlijke processen.

Wij waarderen jullie tijd en overweging om samen met ons op te komen voor wat juist is. Na het verzamelen van alle handtekeningen, zullen we deze petitie gezamenlijk indienen bij de VDAB, in de hoop dat ze een herbeoordeling zullen overwegen.

Hartelijk dank voor jullie steun en medewerking.

Luisa Musseler

Door te ondertekenen, ga ik ermee akkoord dat Luisa Musseler alle informatie kan zien die ik op dit formulier verstrek.

We zullen uw e-mailadres niet openbaar online weergeven.

Ik geef toestemming om de gegevens die ik op dit formulier verstrek te verwerken voor de volgende doeleinden:

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...